Pareri despre emisiunea Mireasa pentru fiul meu

invitatie-casuta-roz

Va invit sa va spuneti parerea despre emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la Antena 1 si nu numai.  Se accepta orice subiect de discutie, fara jigniri, discriminari sau cuvinte triviale.

Ne-mprietenim?

59,933 comentarii la “Pareri despre emisiunea Mireasa pentru fiul meu”

Pages: « 5994 … 5931 5930 5929 5928 5927 [5926] 5925 5924 5923 5922 5921 … 1 » Show All

1. 59260
    Mariana Pitesti Says:

Pupici,Kmy.Bafta in activitatile casnice!
    Pupici,la toti,toate din casuta Ralucai.

2. 59259
    kmy Says:

Na , ca mi-a fugit comentul :) haha , cred ca am apasat pe ceva
    Mariana si Adriana , salutari si voua <3

3. 59258
    kmy Says:

Buna dimineata fetelor <3
    V-am citit, dar nu tot , e greu seara de pe telefon :) povestiti asa de frumos , ca nu m-am incumetat sa va intrerup .
    Raluca _ sa iti traiasca ingerasul , sanatate muuulta va doresc !!
    Eu sunt cu treburile prin curte ,pana se fac strugurii in bolta nostra , am cumparat ptr vin , compot , gem …
    Asa ca sunt prinsa in treburi , ba trebuie sa pun si muraturile si uite asa toata ziua nu imi stau piciorusele :)
    Greu este la casa , ma refer ca tot timpul ai de facut ceva ,dar si cand le ai toate aranjatae si puse pentru iarna , parca uiti de oboseala .
    Va pup pe toate, Lilisor inca iti astept comentul , Ioana ce faci ? Valentina ?

4. 59257
    Mariana Pitesti Says:

Buna Dimineata!Acum am citit pe fb,Raluca a nascut ieri.Sa-ti traisca ingerasul,Raluca!Sa fiti fericiti si impliniti,alaturi de el.
    Adriana,pupici
    Lilisor,ce faci?pupici
    Kmy,nu ai mai intrat in casuta.Ce faci?pupici
    Valentina,nu ne-ai spus cum este vremea la voi.Pupici
    Ioana,fa-ti timp si intra sa ne saluti.pupici

5. 59256

Buna dimineata .
    .. Mari. aseara ti-am raspuns si am scris din.. amintiri. Totodata am transmis salutari tuturor. Postarea nu a aparut si nu am timp s-o reiau, cred ca o va afisa Raluca. Raluca, eu cred ca ai nascut. Multa sanatate, bucurii si noroc inm viata printisorului si voua, parintilor. Pupici !

6. 59255

Buna seara dragii mei .
    .. Mary, dupa cate vad, noi doua mai intram pe aici. Ma tem ca am deranjat sau plictisit fetele cu descrierea mea si marturisesc faptul ca nici un sfert nu am scris din ceea ce am vazut, cunoscut. Nu vreau sa fiu catalogata drept laudaroasa pentru ca nu-mi sta in caracter asa ceva, pur si simplu, tu m-ai rugat de doua ori si Kmy.
    .. Ai dreptate in ceea ce scri, acelea erau vremurile cand toata lumea privea spre rasarit, cand nu se gasea mancare suficienta si cand indreptam antena spre bulgari. Asa cum au fost vremurile traite aveam parca o siguranta a zilei de maine. Nu exista atata diferenta sociala intre oameni cum este acum si parca era mai mult respect si omenie. Pe de alta parte nevoia de libertate in exprimare, de o altfel de viata, o doream cu totii.
    Tu imi scri ca ai fost in tarile Baltice, in Letonia la Riga. Riga este cunoscuta drept ” Parisul Nordului”. Eu am fost de doua ori pana in 1991, la dizolvarea URSS. Odata cu un grup din Slatina, condus de o fosta prietena (decedata acum) profa de rusa. Atunci am mers pe ruta Kiev, Moscova, Petersburg, Vilnius ( tara baltica). Mi-a placut enorm Vilniusul, ne-am simtit foarte bine acolo. Si acolo era restaurant cu mancare la alegere si intradevar erau persoane care se repezeau sa-si incarce platoul. Si acolo am vizitat catedrale, muzee, populatia la ora aceea fiind sub cond.URSS, limba oficiala era rusa dar vorbeau germana, poloneza, suedeza etc…
    Fiind rusoaica conducatoarea grupului la venire am putut aduce caciuli si ce mai cumparasem noi ( multe dulciuri din Vilnius), la vama s-a repezit la o matahala de femeie care tabarase pe noi. Ea ne-a invatat cum sa procedam si noi amascultatat-o. A doua oara, atunci cand am vorbit cu parintii Anei, nu mi-a placut, a fost si foarte scurta, mai mult pe drum. Traseul a fost Chisinau, Kiev, Moscova , Leningrad si era si enclava baltica, unde nu am mai ajuns.Am trait si un moment neplacut si anume o doamna din grup m-a auzit la Petersburg ca vreau sa vad Ermitajul si a mers cu mine iar barbatul ei m-a certat ca am luat-o pentru ca a cheltuit banii ” pe doua geci” cu intrarea in Ermitaj. Acum imi vine sa rad dar atunci am suferit de parca eu ii furasem omului cele doua geci. Daca cineva tanar citeste aici, rade pe bune. Repet: acestea erau vremurile.
    Dupa revolutie am revazut Tarile Baltice, acum state libere . Estonia cu capitala la Tallin, un oras superb, asemanator oraselor ardelene din tara noastra, Sighisoara , Sibiu dar mult mai frumos. Aici am vazut muzeul de martipan ( cu figuri din martipan, asa cum la Londra este muzeul figurilor de ceara). Am revazut Riga si muzeul unde zici tu ca ne considerau fascisti. Acel cetatean care s-a exprimat asa, a uitat atunci sub ce ocupatie se afla si o fi inteles ca sunteti din Germania pentru ca pe acolo a fost prapad in timpul razboiului. Si Vilniusul , frumosul Vilnius l-am revazut si cu drag va recomand daca vreti o iesire, o excursie vizitati tarile baltice ( asezate pe malul Marii Baltice ). Acolo se vorbeste si engleza, sunt state UE.
    … Din recenta “deplasare” am promis ca voi descrie o nunta la care am participat. O voi face in viitor, zilele acestea plec cu sotul la un control medical, problemele lui de sanatate fiind si cauza scurtarii vizitei. Nu v-am scris despre clinica unde am efectuat procedura medicala si unde, nu pentru ca era nepoata de var medic acolo, am fost tratata foarte frumos si corect, incat in foarte putin timp, nici c-as fi zis ca am avut o interventie chirurgicala . Iar ca valoarea sub cea de la noi.
    … Draga Kmy, mi-ai cerut un cadou, ti-am adus sanatate si virtual o
    broboada ruseasca , vine frigul si ceva dulciuri sa pui carnita pe tine ! N-a vrut rusul sa vina cu frigiderul la spinare cu toate ca ei sunt barbati vanjosi
    Va las sa comentati despre emisiunea voastra preferata, eu astept diseara serialul turcesc Kosem. Din surse istorice stiu ca Faria, printesa ungara ii cam vine de hac maretei sultane Kosem . Turcii..cam influentati de femei,
    asa mi se pare … !!!
    .. Lilisor, renul tau Rudolph se pregatea sa vina in poienita ta, era prin centrul Moscovei acum. Ce faci, cum il primesti, pupici …
    .. Pupici Fulgulet, Valentina, Ioana, salutari Bunicul si Nicusor. Bunicul tu nu ai fost prin fosta URSS sau actuala Rusie, spune-ne ceva.

7. 59254

Buna Dimineata!
    Adriana,ai dreptate,cand am fost eu in excursia organizata,a trebuit sa cumpar cateva lucruri din tara,ca apoi sa le vand in excursie. Faptul ca eu nu ma pricep la negot si se observa pe fata mea teama,la controlul de la vama(am plecat cu trenul pana la Kiev),mi-au luat marea parte din lucruri.Ca sa nu m i le ia,trebuia sa imbrac din acele lucruri sa spun ca sunt ale mele,insa eu am pus o geaca pe umeras si am stat in bluza de pijama(eram la un compartiment de cuseta).La inapoiere,aveam in valiza o caciula cu urechi cum se purta atunci,era postav cu blana.La aeroport,vamesul era sa-mi ia aca caciula,dar am avut prezenta de spirit si-am intors-o sa-i demonstrez ca este de postav nu toata din blana,si asa am scapat.In privinta negotului nu ma pricep,asta este.Important este ceea ce-am vizitat atunci.La Riga ne-au cazat intr-un hotel foarte inalt,cu multe etaje.Noi cred ca eram cazati la etajul 28.In momentul cand pleca liftul,simteam cum stomacul ramane in jos si restul urca,era o senzatie foarte ciudata,erau lifturi de mare viteza.Acolo am vizitat un muzeu,unde noi romanii eram considerati fascisti si cotropitori,doar in razboi am fost alaturi de nemti,nu era un sentiment placut pentru noi romanii sa ne spuna acest lucru.Am mers la marea Baltica,era aproape de Riga,undeva la Iurmala,sper sa-mi amintesc bine.Ce m-a fascinat atunci,mesele imbelsugate de la restaurantele unde serveam noi,in contrast cu lipsa mancarii din tara noastra din acea perioada.Marea majoritate,ne faceam rost de carne si alte produse cum puteam si de la cine puteam,la noi acasa.La Kiev am avut bufet suedez si marea parte a romanilor isi puneau mancare pe farfurii mult mai multa decat serveau si ramaneau pe farfurii.Ariana,m-ai facut sa-mi aduc aminte unele lucruri din trecut.pupici

8. 59253

Buna seara dragii mei.
    .. Asta seara ne vom plimba putin impreuna prin Kremlin, acum, cand totul este inca proaspat in memoria mea. Nu-mi condamn memoria daca pe viitor sterge din sertarasele ei denumiri de catedrale, monumente, palate, etc., la ce bun sa le retin, atata timp cat nu le cunosc indeajuns pe cele din propria-mi tara. Eu, va spun sincer, poate radeti acum, nu am vazut Cotroceniul,( pe afara ,da) nu am vazut Casa Poporului , nemaivorbind de catedralele tarii noastre care sunt si acestea nenumarate. M-am dus cu drag pe unde am putut insa nu pot spune ca-mi cunosc tara indeajuns. Sute, poate mii de locuri interesante raman necunoscute.
    .. Si cum va spuneam am intrat pe poarta Kremlinului si am nimerit in mijlocul unor cete de turisti, nerabdatori sa viziteze totul. Kremlinul , oras in oras, inseamna o invartire in cerc, dupa parerea mea, in istorie. Daca voi ati citit cartea ” Katia, demon albastru”, acolo, la un moment dat, eroina care devine amanta tarului Alexandru I ( bunicul reginei Maria, regina Romaniei, aceasta avea mama rusoaica si tata englez, fiul reginei Viztoria) spunea, facand aluzie la faptul ca este detestata pentru postura in care se afla ” : eu sunt coboratoare din marele Rurik, dinastia inaintasilor mei, contele Dolgoruki construind Kremlinul”…. la revarsarea unei rau Niagana in Moscova. Deci, de la Rurici ( mujici f.bogati) la cnezi, dinastia Romanilor, perioada bolsevismului Lenin-Stalin,
    si acum puterea actuala, toti au locuit acolo, in marile palate, ascunsi de zidurile uriase, fortificate, cu turnuri inalte si alte turnulete. A fost bombardat de Napoleon in 1812, reconstruit apoi, Kremlinul se intinde pe osuprafata foarte mare, aproape 30 ha iar cea mai impozanta cladire a sa este Marele Palat care contine sute de camere mobilate exorbitant , cu foarte multe sali ( acum 15 ani am vazut si eu doua). Totul este acoperit in foita de aur, opulenta , grandoare dar si multa extravagnta. Ma gandesc, cate decizii s-au luat de toti acesti oameni puternici la vremea lor, decizii care au dus la schimbarea randuielilor lumii si multe, multe altele… Marele Palat se compune de trei palate unite intre ele prinbtr-o fateta si asa cum v-am spus din 1919 Lenin muta capitala de sla Petrograd ( Leningrad, St.Petersburg azi) aici de unde si azi Moscova conduce si sfideaza lumea. Sunt si aici catedrale dintre care cea mai interesanta, bombardata de Napoleon, distrusa de Stalin si refacuta de un primar ( asa am inteles) este cea a lui IIsus Mantuitorul. Catedrala Adormirii despre care aceiasi regina Maria vorbeste admirativ comentand slujba de incoronare a ultimului tar, varul ei, impuscat intr-un beci de bolsevici impreuna cu cele patru fete si baiatul micut Alexandru. Tot acolo este o cladire impozanta care contine tot ceea ce a insemnat bijuterii ale tarilor de la coroane la diamante chiar si oul de diamant daruit de Osipov Ecaterinei. Sa fiu sincera, nu stiu ce sa va mai spun. De la Tunul lui Ivan cel Groaznic pana la steaua rosie din varful turnului cel mare al zidului Kremlin , de la catedralele cu acele cupole trase-n foita pana la fatetele marelui palat, te face sa crezi ca esti intr-o lume a irealului. Asa arata bogatia, puterea dar exista si o alta fateta, aceea a saraciei , undeva….
    Data viitoare va voi descrie o nunta traditionala si multe altele…
    Seara frumoasa, pupici doamnele, salutari domnii ! Va rog pe cei care ati vizitat aceste locuri sa va spuneti si voi parerea, poate ati vazut altfel si astfel decat mine… Eu v-am spus in mare, luate la bani marunti sunt foarte multe de povestit.
    ( Mary, stiu, ai fost pana la disolutia din 1991. Atunci se vindeau haine ca sa faci rost de bani si neaparat trebuia sa vezi pe tatucul, era in programul excursiei. Stateai la coada ore. Mi s-a intamplat,am privit cu coada ochiului. Atunci varul meu era aici cu familia si organizatorul excursiei nu mi-a dat voie sa discut cu parintii Anei, ne-am salutat in prezenta lui si atat. Era prin 1986-1987).

9. 59252

Buna Dimineata!
    Adriana,multumesc ca-ti rupi din timpul tau si ne povestesti din amintirile tale despre marele oras Moscova.Ce-mi aduc aminte,este faptul ca intr-o zi de Decembrie,cand eram in Moscova(atunci am fost in excursia din fostul U.R.S.S.),cand am iesit din hotel,ne-a izbit un aer rece pe fata.Totodata,imi aduc aminte blocurile foarte inalte si solide.Daca nu ma-nsel,cred ca noi am fost la un spectacol,nu mai mi-aduc aminte ce-am vazut,la Balsoi Teatru.Noi am intrat in mausoleul unde este Lenin.Ai dreptate,atat in viata reala cat si virtual,nu este intamplatoare intalnirea noastra.pupici
    Lilisor,nu a aparut comentariul tau,abia astept sa-l citesc cand apare.pupici

10. 59251

Legi ale spiritualitatii Indiene-Hinduse

- Prima lege zice:
    “Persoanele pe care le intalnesti sunt persoanele potrivite”.
    Cu alte cuvinte, nimeni nu intra in viata noastra din intamplare;
    toate persoanele cu care interactionam se afla alaturi de noi cu un motiv,
    acela de a ne ajuta sa invatam lectiile de viata care apar si sa continuam drumul personal;

- A doua lege zice:
    “Ceea ce ni se intampla este singurul lucru care ni se putea intampla”.
    Nimic, absolut nimic din ceea ce se produce in viata noastra nu ar fi putut sa se intample in
    alt mod (nici macar detaliul cel mai nesemnificativ)…
    Nu exista: “daca as fi facut cutare lucru….s-ar fi produs alt cutare lucru….” NU.
    Toate si fiecare in parte dintre situatiile care se produc sunt perfecte, cu toate ca
    mintea si egoul nostru nu le accepta…

- A treia lege zice:
    “Orice moment in care se incepe este momentul corect”.
    Totul incepe in momentul potrivit, nici inainte, nici dupa; cand suntem pregatiti pentru ca
    ceva nou sa apara in viata noastra, exact atunci apare (incepe);

- A patra lege zice:
    “Cand ceva se termina, se termina”.
    Daca ceva a luat sfarsit in viata noastra, este pentru propria noastra
    evolutie, deci cel mai bine este sa inchizi capitolul si sa mergi inainte imbogatit cu acea experienta.

Cred ca nu este intamplator ca citesti aceste randuri acum; acest text ajunge la tine azi pentru ca esti
    pregatit(a) sa intelegi ca “nici un fulg de zapada nu cade niciodata in locul gresit