Diana si Valentin au incalcat regulamentul Nora pentru mama?
In urma revenirii din vacanta petrecuta in Antalya, cuplul Diana si Valentin sunt acuzati de incalcarea regulamentului Nora pentru mama 4.
Se pare ca acestia au fost surprinsi impreuna in baie, cu lumina stinsa, in camera Dianei, in timp ce se aflau in vacanta din Turcia.
Cei doi neaga faptul ca ar fi incalcat regulamentul NPM, afirmand ca intre ei a fost doar o simpla joaca, de a stinge si aprinde lumina din baie, timp in care Diana incerca sa se rujeze.
Ceilalti concurentii din casa Nora pentru mama 4 nu vor sa comenteze sau sa-si dea cu parerea despre cele intamplate intre Diana si Valentin, in camera de hotel.
Credeti ca Diana si Valentin au incalcat regulamentul Nora pentru mama 4? Daca da, credeti ca acestia merita sa fie descalificati?
Articol realizat de Raluca Neagu
May 25th, 2010 at 12:19
Au incalcat regulamentul!Intrebati-o pe Diana la cati ani s-a casatorit bunica ei?Seamana cu ea!Nu se poate abtine de la dragalasenii masculine!
May 25th, 2010 at 12:32
nu sunt de parere k au incalcat regulamentul dar fii cel mai strans cuplu normal ca tr sa dea in el nu e corect
May 25th, 2010 at 12:35
cu siguranta o sa fceti cu cei doi asa cum ati facut cu elena si bogdan,e cel mai puternic cuplu si nimanui din casa nu-i convine asta, si veronica ar trebui data afara pt ca si ea aincalcat regulamnetul cand a sarit gardul,mie personal aceasta emisiune este o facatura,voi regizati totul asa cum va convine,rusine daca ii dati afara pe cei 2,rusine,
May 25th, 2010 at 13:20
Nu consider ca au facut ceva grav cel putin in imaginile care sau dat nu arata nimic indecent,diana era imbracata vali la fel atat ca iau gasit in baie,si gabi mai punea paie pe foc cu intrebarile ei numa sa`i scoata pe ei in fata “unora” faza mai neplacuta.vai vai de parca restu sunt niste”sfinti”:))aa si inca ceva vlad cnd a fost prins in baie cu alina ei dc n`au fost descalificati pt k si ei au sustinut k nu au facut nimic;),veronica a sarit gardul nu a fost descalificata nici o pedeapsa minima nu a primit si multe alte lucruri asa k nu consideri k nici diana si vali nu trb sa fie descalificati dar dk s`ar dovedi sa fie asa as avea multe semne de intrebare celor de la KanalD n`as vrea sa cred k ar putea sa joace”murdar”;)
May 25th, 2010 at 14:05
referitor la cuplu diana si valentin sigur ca s/a incalcat regulamentul conform contractului semnat la intrarea in casa npm4 s/a vazut destul de clar ceea ce au facut ei in baiepentru ca vali cind au fost surprinsi in fapt isi tragea camasa la spate iar diana avea parul ciufulit oare de ce,,va mirati ,ei nu pot avea niciun drept de a se disculpa ,rusine sa le fie , ma intreb cei care i/au insotit unde au fost in acel timp ,varog din suflet sa fie descalificati fara niciun fel de comentariu pt ca sint vinovati , asa cum au fost descalificati elena si bogdan asa sa fie si diana si vali cred ca trebuie aplicata si lor nu trebuie sa se faca diferenta asfel descurajati telespectatorii si vor crede cu adevarat si ca noi contam nimic pentru ei si pentru dv. v/a facut de rusine si pe dv.pentru ca nu sinteti capabili sa luati masuri cu ei nu trebuie sub nic/o forma iertati nu cred ca nu respectati legea va rog sint un fan inrait al postului dv.ce cu unoare il conduceti nu ma descurajati
May 25th, 2010 at 14:10
Consider ca ar trebui descalificati pentru ca oricum au incalcat regulamentul, care nu permitea prezenta baietilor in camera fetelor. Eu cred ca ei erau infierbantati dupa cina romantica si restul, stiau ca sunt singuri si nu pot fi surprinsi deoarece ceilalti erau la masa, iar ca sa faci sex nu este neaparat necesar sa fii dezbracat si nici sa fii in pozitie orizontala. Diana si-a atins scopul pentru care a venit in concurs, deja este in prim plan, a fentat destui fani prin teatrul ieftin de fata simpla si educata, este oricum miliardara, asa ca poate pleca linistita si apoi in narcisismul ei nu-i ramane decat sa astepte ofertele. Intr-adevar fata asta nu vorbeste niciodata de mama ei, are o legatura mult prea stransa cu tatal ei, si-a permis sa o jigneasca pe Giorgiana spunandu-i ca este urata, ea uitand sa se uite in propria-i gradina. Ce legatura are Veronica cu hormonii celor doi, eu nu inteleg.
May 25th, 2010 at 14:15
nu consider ca au incalcat regulamentul si nu ar trebui descalificati; asa cum au spus si mai sus nu sunt singurii si asa cum ceilalti concurenti nu au patit nimic nici macar o penalizare asa ar trebui sa se intample si in cazul lor; sunt un cuplu frumos si puternic
May 25th, 2010 at 14:18
Da! si ptr. asta ar trebui macar sa recunoasca, dar de la Diana nu ma astept la asa ceva. Diana este ffff mincinoasa. Aranjarea cuvintelor in fraza altfel decat sant prezentate si trecand peste raspuns cu o alta intebare deja este prea mult. Este jignitor si suparator in acelasi timp ptr. toata lumea. Diana ar face un cuplu perfect cu Vlad si Lacramioara, ptr. ca numai ei au fumuri de vedete si sant plini de strategii. Diana are un caracter urat si pe fruntea ei scrie PROASTA.Afara cu toti ciudati.
May 25th, 2010 at 14:20
este clar ca au incalcat regulamentul si mai clar este ce au facut in camera; merita sa fie descalificati!!! la fel ati facut si cu elena si bogdan,a fost aceeasi situatie. ar fi nedrept sa se treaca cu vederea
May 25th, 2010 at 14:24
ar trebui descalificati…cum si elena si bogdan au fost si acestia ar trebui sa fie….ei normal ca nu vor recunoaste ce au facut….dar oare de ce a stins lumina si s-au dus amandoi?este logic ca cei 2 au intretinut relatii s*xuale…
May 25th, 2010 at 14:29
Eu cred ca ar trebui sa fie descalificati,chiar daca sunt cel mai puternic cuplu din concurs asta nu inseamna ca au alte drepturi…totul este egal nu?
Si pe cuplul Elena si Bogdan au fost descalificati…asa ar trebui si acest cuplu
Mie chiar imi place di diana…este o fata simpatica,educata….dar trebuia sa respecte regulamentul.
May 25th, 2010 at 14:34
Nu consider k au incalcat regulamentul..i-au gasit imbracati nu erau dezbracati…nu erau unul peste celalalt …deci eu nu consider k s-a incalcat regulamentul..dar bineinteles pt k sunt un cuplu puternic trebuie sa bagam zanzanie si sa-i dam afara nu? imi pare rau dak doar pt atat faceti voi mare caz. totusi dak erau dezbracati dak ii prindeau unul peste altul..atunci da..dar asa…? vlad knd a tras-o pe alina de mana in baie de fapt in wc si au stat cva acolo si cu usa inkisa cum a fost? sau la ei nu s-a luat in considerare? hai sa fim seriosi si sa gandim ca niste oameni maturi.
May 25th, 2010 at 14:42
normal ca au incalcat regulamentul.aducetiva aminte si de intimplarea cu elena si bogdan care au fost descalificati din acelasi motiv cu toate ca n-au fost siguri ca au avut relatii intime sau nu.diana si vali trebuiau sa se gindeasca ca pot fi judecati la fel
May 25th, 2010 at 14:47
nu mi se pare corect sa fie descalificati pt.ceva ce nu au facut si gabriel nu stiu de ce nu se comporta cu toti concurentii la fel gandesti ca ar avea ceva cu diana si vali pt.ca alti au incalcat regulamentu si nu sa comportat asa cum sa comportat cu diana.oricum eu sper ca pt.atata nu o sa fie descalificati si o sa castige concursul ca merita.
May 25th, 2010 at 14:58
si alti au incalcat mai grav regulamentul si nu au fost descalificati si nu as vedea de ce ar fi ei descalificati.gabriela cred ca are ceva cu diana si vali dar nu stiu de ce nu se comporta cu toti la fel asa ar trebui.
May 25th, 2010 at 15:09
Nu consider ca au incalcat regulamentul. Nu reiese ca au intretinut relatii intime, daca este asa , sa se arate. Imi amintesc cindva ca si Vlad cu Alina au fost in baie si nu a mai pus nimeni problema descalificarii. Ar fi pacat, Diana a tinut audienta, Vlad , Lacramioara si veronica.
May 25th, 2010 at 15:23
eu cred ca ar trebui sa fie descalificati
May 25th, 2010 at 15:29
chiar alceva nu aveti s a vb numai despre diana si vali,m ai bn uitativa la handicapata de daniela si paula cum se coomporta ,nu i mai dati d mna gabriela voie s a mai tipe la daniela ca o esterica asa se vede si e pacat isi bate joc de toti i a taie si spinzura uitativa.
May 25th, 2010 at 15:43
nu cred ca au incacalcat regulamentul
nu trebuie sa fie descalificati
eu cred ca gabriela favorizeaza unii concurenti
May 25th, 2010 at 19:40
DACA VOR FII DESCALIFICATI DIANA SI VALI ATUNCI ESTE FACATURA TURCILOR SI A CELOR DE LA CANALD . PE VERONICA DE CE NU AU DESCALIFICATO CAND A SARIT GARDUL? SA VA MAI DAU SI ALTE EXEMPLE?
May 25th, 2010 at 20:02
nu cred ca diana si valentin au facut ceva sa fie descalificati e o oberatie.sa calculam un pic ce fel de persoane sunt si nu cred ca ei doi pot face asa cevasint 2 persoane foarte inteligente asa ca terminati cu comentari de genul asta.lacramioara sa termine cu mahalaua care o face sa fie o femeie serioasa pacat de baiatu care il are e frumos dar nici el nici ea nu stie sa se comporte.restu de mame la apreciez fff mult si le pupic .cristina imi esti fff simpatica si fi mai aproape de diana ca e o fata bine educata si ai ce invata de la ea.imi place ca te potrivesti cu lucu fiti aproape unu de celalalt.si tie la fel diana si valentin.va urmaresc in fiecare zi dupamasa numai ca lucrez si vin tirziu ori cum nu pierd nici o emisiune .va pup de la mare distanta din spania pupici la toti concurenti si lu GABRIELA
May 25th, 2010 at 20:48
Valentin a gresit cind a stims lumina,dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie descalificati. atunci ce sa mai zicem de Vlad si Alina cind erau in WC amindoi,Allina ciufulita,fara microfon si a stat mai multe minute decit cei doi.daca erau gasiti intr-o alta ipostaza as fi fost de acord,dar erau imbracati decent,pregatiti sa coboare la masa. De ce Gabriela nu a fost atit de inpulsiva si cu Veronica cind a sarit gardul.Ea nu a incalcat regulamentul ?
Nu mi se pare corect ceace se intimpla.
May 25th, 2010 at 21:17
Nu cred ca Diana si Vali au incalcat regulamentul deoarece atunci cand au fost surprinsi in baie de camerele de filmat erau imbracati si pareau a fi linistiti.Cazul celor doi este diferit fata de cel al Elenei si al lui Bogdan.Cei doi vorbeau urat in emisiuni aduceau acuzatii uneori nefondatenu aveau un limbaj necenzurat si mai ales si-au exprimopinia ca isi doresc sa plece acasa.Nu cred ca ar trebui sa asemanam cele doua cazuri pentru ca sunt total diferite.Valentin este un baiat linistit niciodata nu a folosit un limbaj murdar si sa comportat ca atare .Diana la fel este o fata foarte educata si respectoasa intodeauna vorbeste frumos cu cei din jur si are un comportament impecabil.Cei doi sunt doua persoane foarte educate si nu cred ca au incalcat regulamentul pe ultima suta de metri.Ce pot sa mai spun aceasta este parerea mea ceilalti puteti spune ce doriti dar eu imi sustin parerea.Pana la urma comisia de decizie va hotari ce se va intampla cu cei doi.Eu totusi sper sa nu fie descalificati le doresc mult succes in competitie si multa sanatate.SUCCES.
May 25th, 2010 at 21:30
Consider ca nu au incalcat regulamentul. Se face prea mare caz,pentru faptul ca Vali a intrat in camera Dianei. Din imaginile date se vede fff clar ca nu au facut nimic care sa determine pe organizatori sa ii descalifice.
May 25th, 2010 at 21:46
SUNT UN CUPLU SOLID SI NU POT DECAT SA CRED CA ESTE O FACATURA SA DE-A IN EI KANAL D
May 25th, 2010 at 21:54
cred k merita sa fie descalificati.afara cu ei
May 25th, 2010 at 22:19
da trebuie sa fie descalificati k au incalcat regulamentul,la fel k elena si bogdan afara.
May 25th, 2010 at 22:23
da au incalcat regulamentul,trebuie sa faceti la fel cum ati facut cu bogdan si elena k nici pe ei nu ia-ti gasit dezbracati numa din auzite.vreau sai descalificati nu sa-i avantajati.
May 25th, 2010 at 22:25
parera mea este ca sa fie descalificata diana si vali sasa nu se iubes numai pentru interes soldi:p:P:P
May 26th, 2010 at 00:12
din cate stiu eu totul este egal pt fiecare dar cuplul diana si valentin sunt cel mai frumos si se vede ca exista iubire intre cei doi,eu nu cred ca ar trebui descalificati fara probe compromitatoare si care sa dovedeasca ca au incalcat regulile. Sa le mai dati o sansa .pupik
May 26th, 2010 at 00:40
Nu cred ca ar trebui descalificati.Se vorbeste despre Elena si Bogdan,dar ei nu au fost descalificati pentru ca s-ar fi banuit ca ar fi avut relatii intime ci datorita comportamentului lor,au fost agresivi verbal in emisiuni si in afara acestora,cel putin asa s-a sustinut de prezentatoare.Pe cand Diana si Valentin nu au fost agresivi verbal.Daca e asa,respectiv se considera necesara descalificarea lor,atunci sa fie descalificati toti concurentii,pentru ca toti la un moment dat au incalcat regulamentul-Alina cu Vlad in baie,Veronica a sarit garsul si a folosit un limbaj trivial si a proferat amenintari;Cristina ca a folosit un limbaj violent la adresa Dianei,amenintari precum si ca a facut anumite gesturi obscene impreuna cu Lucian,mai aveau un pic si faceau s*x in direct(erau unul peste altul),etc.Eu oricum le urez succes in continuare.Sper ca nu se va ajunge la descalificarea lor,atunci chiar ca nu mai am de ce sa ma uit la aceasta emisiune,intrucat ar fi plina de subiectivism si exista favoriti.
May 26th, 2010 at 10:38
diana si vali au incalcat regulamentu si cer descalificare asa cum s/a procedat cu elena si bocdan fara nici un fel de repeplici sa/si asume greseala si sa paraseasca casa npm4 rusine sa le fie cu ce tupeu apar in fata telespectatorilor,rog staful sa fie descalificati sa/si faca datoria si sa nu faca diferente intre concurenti,eu una din partea mea am certitudinea ca luati masurile ca atare si pe dv, a/a pus intro situatie penibila ,daca nu ii descalificati inseamna ca ceva este cusut cu ata rosie ,sint ofana inraita a postului canal d ce cu onoare o conduceti,nu descurajati telespectatorii fara ai pedepsi pentru faptele urite pe care le a pus in practica rusine mare rusine,ei nu mai pot comenta nimic pentru ca s/avazut destul de clar asa cum a fost elena si bogdan ,
May 26th, 2010 at 13:03
vali si diana sunt cuplul cel mai indikat pentru nunta din finala.nu merita sa fie descalifikat deoarece pe parcusul emisiunei ne-au aratat ka sunt persoane ku karakter spre deosebire de kelelalte kupluri-vreau o nunta in finala ku ei2 pentruka meryta
May 26th, 2010 at 14:11
diana si vali se potrivesc cel mai bine,anumite persoane spun ca inainte de aceasta joaca erau preferatii lor dar acum nu mai sunt.in schimb pt mine erau si inca sunt preferatii mei,nu vad incalcarea regulamentului de acestia doi,a fost un scurt moment,o joaca si nu cred ca a fost intentionat mai ales ca toata lumea stia ca diana urca sus cu vali sa se pregateasca.
May 26th, 2010 at 14:27
daca sunteti corecti ar trebui sa ii descalificati deoarece au incalcat grav regulamentul si nu au nici o scuza pentru asta nu cred ca s-au jucat cu lumina este vrajeala pentru copii mici este clar ca acolo sa intamplat ceva mai mult de atat si sper sa se actioneze in consecinta fiindca nu ar fi corect fata de ceilalti concurenti din casa sa nu fie penalizati
May 26th, 2010 at 15:26
poate ca au incercat sa vada daca se potrivesc in toate……e ceva rau in asta? sau nu este omenesc? nu merita sa fie descalificati pt ceva ce ei trebuie sa stie, nu? descalificati ar tr sa fie cei ce se cearta toata ziua ni acesti tineri care vor sa sa se cunoasca mai bine
May 26th, 2010 at 15:38
nu cred ca terbuie descalificati Diana si Valy atunci toti ar trebui descalificati pt ca toti au incalacat regulamentul intr-un fel sau altul.
May 26th, 2010 at 17:13
merita descalificati deoarece e o emisiune nu trebuie facute diferetze vero mereu o tine una si buna d bogdan si elena..descalificati fiti cotecti
May 26th, 2010 at 17:35
trebuie sa fie descalificati,au incalcat regulamentul
May 26th, 2010 at 18:20
da au incarcat regulamentul si trebuie descalificatii,asa si cum bogdan cu mama sa au fost.Daca nu faceti asta suntetii neseriosii,si asa o sa va pierdetii fanii emisiune
May 26th, 2010 at 20:18
nu cred ca trebuie descslificati , sunt sigur ca nu sa intamplat nimic,se incearca sa le gaseasca nod in papura pentru ca este cel mai solid cuplu.probabil este un interes la mijloc ,sa nu se castige marele premiu,asa au facut si cu elena si bogdan.sa fim seriosi ca si la nora ptr mama seria 2 cand au fost pe vasul de croaziera catalin si ema au avut relatii intime si a ramas insarcinata
May 26th, 2010 at 20:35
de ce sa fie descalificati?nu mi s-a parut ca s-ar fi intamplat ceva intre cei doi.In primul rand diana nu era ciufulita ,nu era dezbracata,nu se aranjau nici unul dintre ei …hainele erau la locul lor!!!numai la prostii va ganditi…ca la altceva nu va este capul!asa s-a intamplat si cu alina si vlad daca va amintiti nu?cum a iesit alina din baie?cum avea parul?si ce s-a intamplat?NIMIK!!!!!!!!!asa ca eu zic ca nu merita sa fie descalificati si voi stiti asta cei care fac emisiunea.Oricum nu citeste nimeni mesajele noastre doar ca scriem si noi asa sa treaca timpul.
May 26th, 2010 at 20:41
Exclus ca intre cei doi sa fi fost ceva indecent. Mai mult tu Gabriela ai o problema si pui intrbari chiar stupide insinuand tot felul de lucruri, de ce oare? Se apropie finalul concursului si vrei ca acest cuplu sa se desparta? Sa nu ne crezi prosti, stim ca VERMONELA e preferata KANAL D, las-o asa cum a picat!
May 27th, 2010 at 01:06
desacalificati!!! huoooo
May 27th, 2010 at 08:45
lucian,cristina,costi si giorgiana pe iei nu ii vedeti cand se pipaie si se freca la sala?consider ca ati vrut intentionat sa dati in ei cu noroi .dati la finala de vineri imagini si cu cei 4 cand se freaca la greu
May 27th, 2010 at 10:15
afara cu ei……descalificatii………..degeaba au ei fata de ingerasi k nu au facut nik, sincer eu una nu am vazut oglinda in dus in materialul difuzat……….deci nu se putea ruja diana pe intunerik si fara oglinda :d
May 27th, 2010 at 10:20
posibil sa se fi intamplat ceva intre ei ..trebuie verificat toate indiciile si apoi acuzat..
May 27th, 2010 at 11:40
Daca stam sa studiem acel filmulet in care au fost surprinsi ne putem da seama ca ceva s-a intamplat acolo… cand cameramanul a intrat in camera lor ei de ce nu au iesit din baie?? daca observati ei au iesit doar in momentul cand cameramanul a ajuns sa ii caute la baie, in momentul acela Diana a zis ,,ghinion,, o intrebare as avea ghinion de ce ?? pentru ca cameramanul ajuns prea repede?? sau prea tarziu?? … . Diana a zis ca se ruja, oglinda nu era iar rujul unde este ?? nu il avea nici in mana nici pe buze in schimb ea isi aranja rochia si pe deasupra amandoi sau inrosit la fata lucru ce demonstreaza vinovatia . Vali s-a intors la baie de ce?? Toate ca toate eu am comentat putin acel filmulet pentru ce care sant fanii cuplului Diana Vali, eu am fost si sant o fana de a lor dar trebuie sa fim corecti ei au incalcat regulamentul si trebuie eliminati daca nu atunci sa intre in casa Elena si Bogdan asa ar fi corect. Acum o sa ziceti ca si ceilalti au incalcat regulamentul ca Vlad a vorbit limba turca , ca Veronica a sarit gardul …. si tot asa dar acestea nu sant chiar asa de grave in schimb ar trebui aplicate niste pedepse pentru ei . Deci ori Diana si Vali afara ori Elena si Bgdan in casa asa ar fi corect . I ar in privinta amenintarilor ca daca ei ar fi eliminati atunci emisiunea nu ar mai avea reting eu cred ca tocmai invers ar fi pentru ca ajungi la concluzia ca totul este blat < regulamentul este pus de ,,flori de mar,, eliminati sant doar ce care nu au bani sau nu sant placuti de cei din cadrul emisiuni si tot asa … ajungi la alte intrebari si dubii . va multumesc celor care au citit
May 27th, 2010 at 12:52
Nu cred cä au fäcut ceva atit de grav…dar Alina si Vlad cind au intrat in Wc de ce nu au fost descalificati? ….sau Vero cind a vrut sä sarä gardul?…normal cä sper bucuria celorlalti ar fi bine sä fie descalificati dar nu meritä..e cel mai frumos cuplu…dacä vor fi descalificati eu nici nu am sä mä mai uit la aceastä emisiune
May 27th, 2010 at 12:56
eu cred ca ar trebui descalificati,diana nu erea la oglinda ci vali,diana erea in dus….si cred ca acolo nu erea nici o oglinda,ea nu avea nici un ruj in mana si erea ocupasa sa isi aranjeje rochia.
May 27th, 2010 at 13:38
Nu! Cuplul Diana-Vali nu este cel mai solid, este cel mai fals dupa cel dintre Vlad si Alexa. TREBUIE sa fie DESCALIFICATI ! Daca stam bine sa ne gandim nici Bogdan cu Elena nu au fost surprinsi dezbracati sau mai stiu eu cum, si totusi au fost descalificati. Daca nu avea voie sa intre in baie, nu trebuia sa intre.Daca nu aveau voie sa fie singuri in camera, nu trebuia sa fie singuri.Au incalcat regulamentul, deci trebuie descalificati! Ce-i asa greu de inteles?Ce, va asteptati sa recunoasca ceva? Mai ales minicinoasa de Diana? A gresit, trebuie sa plateasca.Ce daca e nora saptamanii? Si Elena a fost nora saptamanii si nu a fost nici o problema in a fi descalificata. Veti spune ca Diana amarturisit ca-i pare rau de ce-a facut.Da, si asta anuleaza cumva gresala? NU. Daca nu vor fi descalificati, inseamna ca tot concursul este “ARANJAT”. Daca in locul lor ar fi fost Cristina cu Lucian, cred ca ar fi fost descalificati de vinerea trecuta. Cuplurilor Cristina-Lucian si Georgiana-Costi nu li s-ar fi iertat nimic. sunt sigura de asta! Diana este favorizata pentru ca o parte destul de buna din banii care vin la KanalD prin voturi, vine de la “tati”. Asa ca……Sper ca pentru maine seara Diana si-a pregatit bagajul. e timpul sa ne lase sa mai respiram aer curat (fara minciuni si falsitati).
May 27th, 2010 at 17:15
NU L-AU INCALCAT!
May 27th, 2010 at 18:37
da au incalcat regulamentu si trebui descalificati.nu merita sa mai stea in casa
May 27th, 2010 at 19:22
Diana si Vali si daca au pacatuit sunt favorizati de d-na Gabi , asa cum avem exemplul Emmei de la NPM….unii au dreptul sa incalce regulamentul …poate mai vrea sa naseasca inca un cuplu ” cu copii din flori ” conceputi la iesirile in excursii.
May 27th, 2010 at 20:50
nu cred ca trebuie descalificati…si mie mi se pare ca scorpia de veronica e preferata kanal d…angajati-o frate acolo ca tot le plac turcilor blondele/..:)cine trebuia descalificata …era veronica atunci cand a sarit gardul…mai lasati-ma ca deja pute rau aici…la npm..mie nu-mi place cristina pt ca o pupa in fund pe paula..cine imi doresc sa castige cu adevarat sunt vlad /alexa chiar daca zice lumea ca sunt falsi,…ei au respect totusi..plus ca pe lacramioara o respect pt puterea ei frate…
May 27th, 2010 at 21:08
Nu, eu nu consider ca trebuie sa fie descalificati. NU consider ca cei doi am incalcat regulmentul! Ceilalti baieti, cand au intrat in camera la partenerele lor; este adevarat ca mai erau si alte fete in camera; dar in ce priveste cuplul Diana-Valentin, a fost de asa natura…; deoarece ei erau singurii care ramasesera, si Valentin a venit sa o ia pe Diana. Nu mi se pare ceva ne-la-locul lui.
May 27th, 2010 at 22:16
DESCALIFICARE!!! sunt de aceiasi parere cu ana!
May 27th, 2010 at 22:59
nu cred k au incalct nici un regulament numai k acolo cred eu k dak gata stingi lumina in seamna nu stiu ce sau nustiu ce mie asa mi se pare ii devina putin si invidia acolo
May 28th, 2010 at 00:52
Ce ipocrita poti fi d-ra Ana.Cum poti sustine ca,Cristina nu a incalcat regulamentul.A folosit un limbaj trivial la adresa Dianei,a amenintat-o pe aceasta ,noaptea o vedem in diferite ipostaze cu Lucian(sunt doar la faza de preludiu,dar de aici si pana la un act s*xual in direct nu este decat un singur pas),a vrut sa iese din casa,a instigat la agresivitate pe altii-acestea nu sunt manifestari incompatibile in relatiile interumane?Da,Diana si Valentin au incalcat regulamentul prin intrarea lui Valentin in camera fetelor dar nu si pentru ca ar fi intretinut relatii s*xuale.Iar Bogdan si Elena au fost descalificati pentru limbajul folosit in emisiuni nu pentru posibila relatie sexuala.Atunci cine consideri ca ar trebui eliminata ca urmare a folosirii unui limbaj trivial-Diana sau Cristina?E adevarat ca avem preferati in casa,dar sa nu uitam care este purul adevar.
May 28th, 2010 at 07:45
da
May 28th, 2010 at 09:45
nu cred ca Diana ar trebui descalificati pentru o joaca, daca sunt mai seriosi se crede ca au probleme in cuplu, daca s-au jucat putin (asta este joaca ce au facut ei), faceau ghidusii, se considera incalcare de regulament. Au fost lucruri mai urate ce s-au facut in casa ex. vocabularul murdar al Veronicai la adresa mamei doamnei Lacramioara m-a facut sa plec din fata televizorului ,sau Cristina, cand ii sare mustarul face foarte urat
May 28th, 2010 at 10:34
afara cu ei,sa incalcat regulamentul
May 28th, 2010 at 11:17
eu zic ca da …au incalcat regulamentu
si in camera de hotel si in apa ar trebui descalificati ..ca si Elena si Cristi chiar daca nu au fost imagini
May 28th, 2010 at 11:18
Elena si Bogdan ) am gresit
May 28th, 2010 at 11:27
nu ar trebui descalificata cred ca a fost o joaca
May 28th, 2010 at 12:10
Draga Simona. Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, dar Elena si Bogdan nu au fost descalificati pentru ca au folosit un limbaj trivial. Acesta a fost un pretext pentru cei de la kanal D. pentru ca nu aveau dovezi concrete ca s-ar fi intamplat ceva intre ei, si au bagat si ei chestia asta cu limbajul trivial ca sa aiba motive mai multe si mai intemeiate, pentru ca daca acesta ar fi fost motivul adevarat si cel mai grav, i-ar fi descalificat cu mult inainte de faza cu boilerul. Si apoi, sa fin realisti, Elena si Bogdan nici nu prea eraui favoritii Gabrielei. Pe cand cu Diana se schimba situatia. Eu sunt convinsa ca nu va fi descalificata, pentru ca “tati” deja a intervenit unde trebuia. Voi chiar credeti ca Diana este SFANTA FECIOARA MARIA? sa fim serriosi! Ea cand este atacata sau acuzata de ceva (pe buna dreptate de fiecare data), isi tine spiciul interminabil in care spune foarte multe si de fapt nimic, spici pe care il incheie cu replica “spuneti ce doriti in continuare ca eu oricum nu m-am suparat si nici nu am sa ma supar”. Lucru care nu este deloc adevart, pentru ca daca nu s-ar supara nu ar mai vorbi minute in sir in care repeta ca ea nu s-a suparat. Dianei ii place sa fie doar laudata si nu accepta niciodata criticile si faptul ca omul este supus greselii si deci si ea poate gresi. Eu nu am auzit-o niciodata sa spuna (cand a fost acuzata ca se lauda) “da am gresit atunci cand am spus ca am avere, nu trebuia sa fac asta”, dar ea a mintit cu nerusinare tot timpul ca nu s-a laudat, desi i s-au aratat mereu materiale in care asta facea. Si exemple de acest gen sunt foarte multe. eu sunt sigura ca nu aceasta este adevarata Diana. Daca ar fi asa cum spune ea, ar insemna ca este perfecta, si nu exista om perfect. Deci cei care o laudati, mai meditati putin asupra acestui aspect, incercati sa-i analizati mai mult si mai bine comportamentul si veti vedea ca nu e chiar asa de perfecta Diana. Eu nu apreciez la un om bunatatea sau rautatea, ci sinceritatea . Toti oamenii au in ei si bun si rau. Diana incearca din rasputeri sa-si arate doar bunatatea. Un om sincer lasa sa i se vada si partea rea. Daca esti un om sincer nu ai cum sa tii ascunsa la infinit latura mai putin buna din tine.
May 28th, 2010 at 12:19
Eu cred ca totusi s-a intimplat ceva intre ei.Nu cred ca a fost tocmai o joaca.Stau de mult timp in casa si cred ca avind in vedere ca sint de mult timp un cuplu au simtit nevoia de a trece probabil la un alt nive al relatie. In totusi trebuiau sa tina cont de faptul ca sint intr-un concurs unde se tine seama de niste reguli.Deci eu sint de parere a trebuie descalificati asa cum s-a intimplat si cu Elena si partenerul ei.Regulamentele sint facute pentru a fi respectate ca doar nu sunt Diana si Vali ma speciali..
May 28th, 2010 at 12:26
NU CRED CA ANCALCAT REGULAMENTUL DE LOC DACAI VORBA DE DESCALIFICARI ATUNCI TREBUIE SA O DECALIFICATI SI PE VERONICA SI IA A SARIT GARDUL ANSEAMNA CAI UNA DINTRE PROTEJATELE VOSTRE
May 28th, 2010 at 12:57
nu cred ca au avut relatii intime insa nici nu cred ca se jucau cu becul,cred ca se sarutau si ei ceva mai pasional si cu mai multe mangaieri insa mai departe de atat nu cred ca sa ajuns si nu ar fi un motiv de descalificare.Sper ca cei din staf nu ii vor descalifica pentru asta tinand cont ca in casa s-au intamplat lucruri si mai nasoale de atat
May 28th, 2010 at 13:32
si daca s- ar fi intamplat ceva intre ei ce?
May 28th, 2010 at 13:32
si daca s- ar fi intamplat ceva intre ei ce?
May 28th, 2010 at 14:06
Din afirmatiile Dianei “ca oricum Vali va fi sotul meu” am dedus ca s-a intamplat ceva intre ei , asa ca le dam circumstante atenuante …sa-i fie de bine…oricum nu i-a ridicat nimeni rochita sa vedem daca purta “chilotei” , asta-i moda ce sa-i facem ? Dar pana deseara sper sa rezolve tatal Dianei problema cu niste “miorite” si sa treaca cu vederea comisia de decizie “mica gafa” a rasfatatei !
May 28th, 2010 at 15:11
nu ,nu a incalcat regulamentul,nu iati gasit dezbracati nu iati gasit in poziti dificile care sa denote ca chiar au facut ceva
imi pare rau dar nu merita sa fie descalificati
May 28th, 2010 at 17:32
Diana si Valy NU TREBUIE DESCALIFICATI deoarece nu au fost surprinsi dezbracati sau in ipostaze indecente si mai mult de atata sunt favoritii publicului majoritar,iar Elena si bogdan au fost descalificati deoarece si-au cerut-o singuri si au vorbit vulgar si cu GABRIELA .din departare din Spania va urmaresc cu drag si va trimit pupici Dianei si lui Valy si Gabrielei care este stralucitoare de fiecare data.
May 28th, 2010 at 17:46
ce de comm aici…asa, aparati-o pe sf dienuta )…afara cu ei..afara cu toti…
May 28th, 2010 at 18:30
va rog nu ii descalificati nu cred ca a facut nimic doar a vrut sa se distreze ei sunt favoriti nostri preferati.
May 28th, 2010 at 19:01
nu ar trebui descalificati pentru ca nu au fost prins in fapt numai asa ar trebuii daca ceii de la kanald stiu mai multe si nu vor sa faca public si neau aratat numia o parte din filmulet iar restul sa nu fie dat……. iar in legatura cu bogdan si elena ei nu au fost descalificati pe faptul materialelor la boiler ce a spus veronica,, sus in sala de sport,, .. etc. numai asa cum am spus mai sus poate kanald au avut filmulete cu eii chiar prinsi in fapt pter ca elena cerea mereu descalificarea,, de ce ??? facea asta? inseamna ca se stia cu musca pe caciula iar comportamentul lor cel putin a lui bogdan lasa de dorit… vom vedea in seara asta ce sa va intipla dar nu cred sa ii descalifice iar daca da atunci eu cred ca a fost mai mult din ce ni sa dat sa vedem noi din materiale
May 28th, 2010 at 19:42
nu daca chiar ar fi descalificati ar fi o mare nedreptate.pentuca alti au incalcato si mai rau si nu au fost descalificati sdica veronica cand a fugit din casa si a facut tamtamul ala, nu am mai fost descalificat va pup pe toti si va rog in numele a mai multor persoane NU O DESCALIFICATI. VA MULTUMIM
May 28th, 2010 at 19:50
aha si inca ceva domnisoarelor care ziceti sa fie descalificati ca au incalcat regulamentul.dar cand se injura ca la usa cortului atunci cum e copii care se uita la tv ce invata din asta dar cand alti se iubesc se incalca regulamentul ????NU NU E ASA DACA SE ELIMINA INSEAMNA CA TOTUL E O FACATORIE
May 28th, 2010 at 19:59
da ar trebui sa fie descalificati.
May 28th, 2010 at 20:58
eu cred ca da au incalcat regulamentul, asa mi se pare corect pentru ca imagini nu ati avut nici in cazul lui Bogdan si Elena si ei au fost descalificati oricum dreptate nu e la nora pt mama sunt protejati
May 28th, 2010 at 21:01
Cu cit ma uit mai mult la imagini cu atit tind mai mult sa cred ca sunt vinovati de incalcarea regulamentului.La iesirea din camera si cind intra in lift Diana se vede clar ca este foarte agitata pentru ca i-si musca foarte des buzele….Degeaba incearca sa se scuze ..SI totusi Vali de ce nu se apara cu nimic ba chiar o da pe Diana de gol…trebuie descalificati….
May 28th, 2010 at 21:16
acum il ascult pe tata lDanei. Felicitari de remarca d-l Vasile acest Vali este pampalau nu-mi explic cum l-a acceptat la preselectie…intradevar sta in umbra Dianei Eu urmarind toate emisiunile nu l-am auzit vorbind cu exceptia bolboraselelor —de handicapat…Nu se potriveste cu Diana ….dar banii vorbesc…
May 28th, 2010 at 21:17
nu cred ca ar fi putut face ceva .in aceea casa este foarte multa invidie mai ales ca a iesit nora pt mama numai ea in ultimul timp
May 28th, 2010 at 21:18
nu cred ca sa intamplat nimic ,dar se pare ca sa va fi de acum inainte pt ca este foarte multa invidie mai ales ca diana a iesit nora saptamini de atatea ori
May 28th, 2010 at 21:50
da sa plece ca este o mincinoasa,stilul de om care zice ca laptele este negru si asa ramine,impertinenta dubioasa,perversa ,din imagini se vedea ca aveau amindoi figura omului prins,cazut in greseala,ce fata avea diana,cind sa aplecat jos de a luat ceva ce era bikinei,prezervativul,vata,tamponul?chiar ca se impopotoneaza ca o taranca care habar nu are daca cumva nuantele folosite se asorteaza intre ele,a mai lasat si suvitele alea parca ar fi un experiment dintr-o turcana si un caracul,ce moaca are consumatorul ala de alcool,cit despre tati penibil de tot,TATI ESTI PENIBIL ,a inceput tare dar dupa aceea s-a gindit la premiu,iti seamana tati,un pervers,doi perversi,duceti-va naibii,visati numai bani,avarilor.
May 28th, 2010 at 21:56
eu as vrea ca cei 2 sa fie descalificati…sa se procedeze la fel ca si in cazul elena-bogdan care au fost cel mai adevarat cuplu :X:X ei stau doar pt interes.sa castige diana concursul…ce sa mai sp de diana k este o mare prefacuta…nu o intereseaza decat banii
May 28th, 2010 at 21:58
concursul asta nu are nc un rost…orice tanar isi doreste sa castige marele premiu.nimeni nu intra pt a avea un cuplu;) sa fim seriosi acum k oricine isi gaseste un partener in tara asta
May 28th, 2010 at 21:59
sunt sigura k nu au mai rezistat tentatiei si au facut si ei cv in privinta asta )
May 28th, 2010 at 22:04
daca sunt vinovati da merita sa fie descalificati
May 28th, 2010 at 23:19
ati vazut taso al dianei ce ofticat era.are dreptate.vali e urat rau ptr diana si e batran obisnuit cu cioco diboco .sera si normal sa nu mai reziste cu asa bunatatearata bine ce sa mai …diana.dar cand o deschide guraaaa de duci naibi.
May 28th, 2010 at 23:20
da au facut s*x erau luati prin surprindere trebuiesc descalificati
May 28th, 2010 at 23:22
nu se respecta regulamentul oare din ce cauza pentru ca are domn vasile banii
May 28th, 2010 at 23:24
trebuiesc descalificatiii
May 28th, 2010 at 23:25
iessssssss a plecat gergianaaaa
a plecat soricioaica.ba era urata rau bine ca si mutanutul ala de costi era partenerul la soricioaica adica un soarice gonflabil.bravooooo lacramioaraaaai dat cu otarva de soarici.sa le elimine pe toate care au cuplu sa ramana vlad si alexa.
May 28th, 2010 at 23:28
diana este foarte falsa. si nu trebuie mult ca sa iti dai seama.
May 28th, 2010 at 23:30
lili, daca e adevarat ca au incalcat regulamentul chiar este o problema: este un concurs….este un regulament…… iar daca nu se simt in stare sa respecte regulamentul sa il ia pe vali al ei si sa se duca la oi.
May 28th, 2010 at 23:31
si d-na mop adica mama la soaricele de birou(costi) e varzaaaaaaaaa
e proasta rauuuuu si uarataaa .doamne dar cum o fi venit la concurs cu fetele ale nu s-or fi uitat in oglinda
May 29th, 2010 at 00:16
normal k Vali si Diana au facut ceva inadmisibil…cum adica ,,am mers k sa o conduc la masa”. nu se poate,nu ati observat ce fata de surprinsa a avut Diana la vederea camerei?! si spre lift stateau amandoi ingandurati….cum au fost Bogdan si Elena descalificati….trebuiesc descalificati si ei
May 29th, 2010 at 10:05
sigur a fost o gluma si ei sunt singura pereche care se iubesc cu adevarat si care sunt fffffffffffff respectosi,Diana esti o scumpa tine-o tot asa noi din irlanda te sustinem
May 29th, 2010 at 11:27
Nu sunt fanul nimanui,dar sincer imi pare foarte bine ca nu au fost descalfcati Vali si Diana. Sunt de acord ca au incallcat regulamentul, dar sa fim sinceri, fata de ceace a facut Cristina este diferenta f.mare.Cum e posibil ca o fata de 20 de ani sa spuna unui baiat ca ii da ceva dintre picioare care miroase foarte frumos,sau cum sa-i dai dr*cului pe toti telespectatorii si pe cei din casa ? Oare parintii ei nu au auzit si nu au vazut ceace am vazut si noi ? De ce nu intervine sa o potoleasca ?
May 29th, 2010 at 11:42
trebuia sa-i descalifice, dar n-au facut-o. n-ati vazut ce bot avea diana cand a intrat cameramanul peste ei in baie. ei spun ca n-au facut-o ca oricum n-au avut timp, hai sa fim seriosi cate nu poti face in 10-15 min cat au zis ei ca au stat acolo.iar din atitudinea dianei s-a vazut clar ca minte, se contrazicea singura.
May 29th, 2010 at 12:02
DESCALIFICAREA
May 29th, 2010 at 12:02
ideea ii ca daca chiar au facut ceva si se cere descalificare ,sa ii descalifice si p vlad si alina care chiar au facut.si exista probe,uitativa p youtube sa vedeti calr cand au intrat direct in wc nu numai in baie.i dupa cat timp au iesit .si dna maria se vede ca ii tot inspecta .cand au iesit alina isi aranja chilotii in schimb diana nu.de ce oare tac asa alina si vlad?cum de nu isi dau cu parerea?oare nu ii logic?la fel si veronica sa fie descalificata daca ii dupa regulament sa se ia masuri pt cei care au incalcat indiferent cat de grav e sau nu.iar sclerozatii de laur cu masa sa taca din gura amaratii darq ca la fin de aseara mio uract tensiunea cand i-am vazut cum se agita ca o sticla de pepsi.is 2 penali si libidinosi.deci adriana are o privire de om bolnav mintal.diana mi se pare ok mi draga,dar ii prea moale nu se stii certa deloc.ar trebui sa faca scandal la greu cand ii acuzata p nedrept ,da no asta e ii ardeleanca dea mea si nu se va fave de ras ca celelalte fete oltence imputite cristina,alina daniela care ii penibila are ochii de bou impungator.
May 29th, 2010 at 20:13
DIANA SI VALI SA NU FIE DESCALIFICATI – toata lumea greseste,chiar daka unii nu vor sa recunoasca,si cristina a gresit de destule ori . INTRE DIANA SI VALI NU S-A INTAMPLAT NIMIK,sunt sigura de asta
May 29th, 2010 at 21:40
eu cred ca sa intamplat ceva intre diana si valenti.deoarece cand au intrat cameramani in baie cred ca diana isi uitase chiloti.eu in locul cameramanilor ii ridicam rochia sa vad daca are chiloti pe ea.diana si valenti nu o sa fie niciodata inpreuna ca tatal dianei nu e de acord se vede de la o posta ca nui place de valentin.diana e o falsa in locul lui valenti as lasao cu tacsu
May 30th, 2010 at 10:55
BAI OAMENI BUNI CE NU VEDETI BINE?????CAND S-A DESCHIS USA LA BAIE IA UITATI-VA BINE SA -I VEDETI PARUL DIANEI CUM SE DA LA OPARTE CA SA INTRE CAMERAMANUL SI UNDE TREBUIA SA SE BAGE DACA NU AVEA LOC?IN WC?UNDE SA SE SUIE?S-A BAGAT IN CABINA DE DUS ,ASA SI?NU SE ARANJA LA PAR,NU-SI TRAGEA ROHIA ,NU NIMIK!!!!!!VALENTIN CE FACEA?SE INCHEIA LA VREUN NASTURE?HAI MA CA NUMAI LA PROSTII VA STA CAPUL.ASA SI CU ALINA SI VLAD ATI UITAT?CU A IESIT ALINA DIN WC CU VLAD?CUM AVEA PARUL?HAI LASATI-O BALTA!NOROC CA MI S-A STRICAT DIGI SI 2 SAPT NU MA MAI UIT LA EMISIUNE POATE SE SI TERMINA ODATA CA DEJA AM SLABIT 9KG CU VOI CA MA STRESATI …SA NU ZIC MAI MULTE ….HAI PA SI LA REVEDERE
May 30th, 2010 at 11:00
APROPO STITI CINE CASTIGA CONCURSUL?CRISTINA CU PRIETENUL EI CA ASTIA SIGUR II DESCALIFICA PE DIANA SI VALI CA SA NU LKE DEA LOR PREMIUL VOI CE CREDETI CA EMISIUNEA ASTA E CORECTA?ANU TRECUT IA DAT LU CIUTA AIA DE ALINA CU ION ALA DIN MOLDOVA .HAI K DEJA VA URASC!
May 30th, 2010 at 17:56
vali si diana nu merita sa fie dezcalificati.
May 30th, 2010 at 17:56
daaa…sa-i descalifice..
May 30th, 2010 at 17:58
sunt cel mai iubit cuplu din casa si nu merita descalificarea,,,,in plus nu au facut nimic in baie..ca doar nu sunt prosti sa faca ceva ca sa ii scoateti din competitie tocmai acum pe unltima suta de metrii…sa fim seriosi ,,,nu se joaca nimeni cu camerele de luat vederi….
May 30th, 2010 at 18:31
NU DESCALIFICARE!
Ar fi corect sa se cronometreze toate NEBUNIILe SI RAUTATILE din concurs si atunci ar fi eliminati TOTI. Ultima mare VULGARITATE VIZIBILA a fost CREATIA CRISTINEI care ia spus lui Vlad cuvinte care nu le-am auzit in viata mea care numar multi ani.Incercati sa creonati tabloul cuvintelor, este incredibil, o sa vedeti imaginea unei Cristine cu picioarele desfacute care isi arata …insotita de miros. Tabloul Diana si Vali , scenarii contrafacute:Vali spune celor din echipa Kanal D ca se duce dupa Diana, usa intredeschisa-s-a vazut perfect, ei imbracati, discutia cu cameramanul care nu ia gasit in JOC , dar se straduies prea multi[interese sa-i detroneze]sa i cupleze virtual.
Recunosc si rog sa recunoasteti, ca noi toti tineri si batrini, in viata noastra am facut mii de nebunii atunci cind iubeam , cei din casa , chiar si mamele fac pe lupul moralist, apoi toti cind stau in pat unii linga si prea aproape, in vazul nostru prin ecran, cind se saruta, cind sint imbinati in piscine etc, nu au simtit fiorul dorintei?si poate fara ca noi sa mai vedem[doar protagonisti ca Diana si Vali trebuie terfeliti...] si trebiue eliminati ca sa le ia locul urmatorii care vineaza momentul , mamele unora fiind in clasament[a se vedea Dna Adriana care este intruchiparea ipocriziei si fiul ei Laurentiul soferul in masina caruia mi-ar fi teama sa ma urc, vazindu-l capabil de N rele. apoi si pisicuta blida cu ghiare de fiara-dna Paula careia ii fug ochii dupa banii concursului ca si dupa mincarea din frigider, sa nu mai zic de inchipuita de dna Daniela careia ia fugit barcuta, plecind inventata ei nora, toate aceste personaje ca din filmele de groaza pentru copii, sint in HORA mizeriei pe care zilnic dna Gabriela se straduieste sa o curete, sa o ascunda numai de rusinea rusinii pe care protagonistii nu o mai au, Regretabil, Gabriela este o moderatoare decenta, care a ridicat valoarea JOCULUI dar nu poate mai mult.
Diana si cind se supara nu se stie certa, asta ia daunat mult, in cusca cu LEI trebuie sa devii fiara, miza este mare...asa ca DIANA are inca multa lupta de dus . cu Vali si mama lui care sint prea educati pentru o mahala adunata din citeva colturi de tara.
Veronica, este discipolul camelionului perfect, bravo ei, are minte cit cuprinde sa loveasca si sarute in acelasi loc. avind si decenta sa foloseasca logica.
Si apoi, vine ziua cind se vor despartii cu totii si se vor intoarce acasa, zicindu-su ca daca lumea ii saluta pe ulita, sint deja Vedete, parca o vad pe dna Daniela cu bustul si nasulk pe sus facind valuri intr-un Turnu Severin care nu cred cacse faleste cu ce face acum in concurs.
M-am lamentat prea mult, in concluzie, Kanal D cauta si in firul de par pentru a creia subiecte si controverese. asta le este misiunea, dar grav este cind unii asa zisi eroi numara si ouale si merele si isi vor sa-si ridice si fustita[cristina] Opriti=va aici, respectati=o pe dna Gabriela care a stiut sa navigheze cu eleganta atitea emisiunii.
May 30th, 2010 at 21:07
Hai mai lasati-ma cu “TREABUIE DESCALIFICATI”,daca tot aveti atata patos in voi mergeti si faceti revolta ca tara se duce de rapa. Ana poti ocupa linistita pozitia fruntasa,sa dirijezi adunarea. Nici nu m-am gandit ca s-a pune problema descalificarii pentru ei pt ca si altii au incalcat regulamentul si fapta le-a fost iertata,macar o data puteau face si eu asta. Si nu mai comparati cazul Elena-Bogdan,sau ati uitat ca ei chiar si-au cerut descalificarea in repetate randuri? Si in ce mod…in fine, s-a luat decizia corecta oricum ca va convine sau nu!
May 31st, 2010 at 12:05
DESCALIFICAREA
May 31st, 2010 at 12:45
nu cred k au facut nk acolo..cristina vrea neaparat sa fie descalificati vali si diana pt aa castiga ea marele premiu..
May 31st, 2010 at 19:59
eu una nu cred caau facut ceva in baie ,si cred ca sunt invidiati de ceilalti si le este frica ca o sa castige ei marele premiu,iar cristina nici nu stie ce e cu dansa saraca
May 31st, 2010 at 22:17
nu
June 1st, 2010 at 13:01
Nu stiu daca au facut ceva sau nu, dar atata vreme cat numai ei 2 (trebuia sa mai fie si altii pe langa ei) erau si nesupravegheati, da, eu consider ca au incalcat regulamentul.
June 1st, 2010 at 13:33
CONSIDER CA AR TREBUI DESCALIFICATI
June 3rd, 2010 at 23:45
au incalcat regulamentul ,trebuie descalificati,clar
June 3rd, 2010 at 23:47
diana este o fandosita fara pereche,si nu prea stie sa se descurce cand e incoltita,vali este ok,dar diana este falsa
June 8th, 2010 at 14:02
sincer, cred ca au incalcat regulamentul si dupa fata dianei, care afisa placere, da …l-au incalcat. valentin nu merita sa fie batjocorit de diana sau de tatal ei. nu-l vor sub nici o forma si va avea de suferit. pacat de el
June 19th, 2010 at 17:00
Lumea de aksa toti cu gura pe ei “sa fie descalificati”. Ca ce au facut, ca au stat in baie?? pe intuneric. Eu nu am inteles o chestie: nu au voie sa faca sex. Nici macar la dus????
June 22nd, 2010 at 13:04
cei tot criticati sunt si ei oameni voi dak ati fistat impreuna atatea luni fara sa faceti nik si apoi sa fi sg langa pers iubita sa stai k prostu oricum sunt cei mai tari si o sa castige premiul cel mare se potrivesc si se iubesc asta se vede clar sunt frumosi si se potrivesc da lumea e invidioasa pe ei diana si valy cei mai tari succes in cont si nu bagati in seama toate rautatile va iubesc mult